1.Deschideti Navicat
2.Intrati in tab-ul player si deschideti tabelul item_proto
3.Gasiti ID-ul armei care doriti sa o modificati.
4.Pentru a face schimbari la acea arma,modificati:
- name: Numele armei
- type: Tipul armei
- subType: Felul armei, de exemplu arma de 2 maini.
- antiflag, flag, wearflag, immuneflag(caracterele care o pot folosi)
-limittype0-type: Nivelul minim al caracterului (pentru a folosi acea arma)
-limitvalue0-limit: Nivelul maxim al caracterului
-applytype0-type: Bonusuri(de exemplu viteza atac+20%)
-applyvalue0: Numarul bonusului(de exemplu daca puneti 2,va avea 2 bonusuri de acel fel)
-typeapplytype1: Cate bonusuri de status(maxim doua,adica un exemplu ar fi +7 STR si +2 INT)
-applyvalue1: Cantitatea bonusului
-applytype2-type: Vitalitatea(+ cat VIT sa dea)
-applyvalue2: Inteligenta(+cat INT sa dea)
-value0: Valoare de arma de level 75
-value1: Valoare minima de atac magic
-value2: Valoare maxima de atac magic
-value3: Valoare minima de atac
-value4: Valoare maxima de atac
-value5: Valoarea rafinari (sansa de succes pentru adaugarea unui minereu rafinat adaugat pe obiect).
-socket_pct: Numarul de sloturi pentru pietre
2.Intrati in tab-ul player si deschideti tabelul item_proto
3.Gasiti ID-ul armei care doriti sa o modificati.
4.Pentru a face schimbari la acea arma,modificati:
- name: Numele armei
- type: Tipul armei
- subType: Felul armei, de exemplu arma de 2 maini.
- antiflag, flag, wearflag, immuneflag(caracterele care o pot folosi)
-limittype0-type: Nivelul minim al caracterului (pentru a folosi acea arma)
-limitvalue0-limit: Nivelul maxim al caracterului
-applytype0-type: Bonusuri(de exemplu viteza atac+20%)
-applyvalue0: Numarul bonusului(de exemplu daca puneti 2,va avea 2 bonusuri de acel fel)
-typeapplytype1: Cate bonusuri de status(maxim doua,adica un exemplu ar fi +7 STR si +2 INT)
-applyvalue1: Cantitatea bonusului
-applytype2-type: Vitalitatea(+ cat VIT sa dea)
-applyvalue2: Inteligenta(+cat INT sa dea)
-value0: Valoare de arma de level 75
-value1: Valoare minima de atac magic
-value2: Valoare maxima de atac magic
-value3: Valoare minima de atac
-value4: Valoare maxima de atac
-value5: Valoarea rafinari (sansa de succes pentru adaugarea unui minereu rafinat adaugat pe obiect).
-socket_pct: Numarul de sloturi pentru pietre